Rendez-vous sur mon nouveau blog : http://audrey-laure.blogspot.com

See you on my new blog : http://audrey-laure.blogspot.com



Pour afficher les photographies en taille réelle, cliquez dessus.
To display the pictures at real size, click on them.






samedi 19 juillet 2008

Photos en vrac, encore / Random pic's, again

Ci-dessous, le temple Tamoul de Saint-Denis, que je n'ai malheureusement pas pu visiter, les horaires ne correspondant pas à ceux de mon boulot. Peut-être que je trouverai un créneau pour le faire, lundi, quand je serai à la rue avec ma valise sur les bras. ;o)
Dans ce temple, les visiteurs sont tolérés, ce qui n'est pas le cas de tous les temples tamouls de l'île.

The Tamil Temple, located in Saint-Denis. I unfortunately couldn't visit it yet, because the hours of opening did not correspond to the ones of my work. Maybe I'll have time to, on Monday, when I won't have accomodation anymore, wandering in the streets with my big luggage ! ;o)
In this temple, visitors are accepted, which is not the case in every Tamil Temple of the island.


L'église de Salazie .
Salazie's Church.


Je viens juste de découvrir par hasard un temple chinois à Saint-Denis. Le coquin, il s'était caché.

I've also just discovered by chance a Chinese Temple in Saint-Denis.

1 Comment:

Anonyme said...

Hmm is anyone else having problems with the images on this blog loading?
I'm trying to figure out if its a problem on my end or if it's the blog.
Any responses would be greatly appreciated.

Also visit my web blog; paiddirectory.com